نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
راه های یوونتوسی شدن مائورو ایکاردی

راه های یوونتوسی شدن مائورو ایکاردی

 

یوونتوس پس از ناکامی در معامله جذب لوکاکو و واگذاری دیبالا، یک بار دیگر به سراغ اینتر رفته تا شانس خود را برای به‌خدمت گرفتن ایکاردی امتحان کند. همانطور که بارها در اخبار مختلف مورد اشاره گرفته، اینتر به مهاجم جنجالی خود اعلام کرده که جایی در برنامه‌های فصل پیش‌روی این تیم ندارد و باید جمع نراتزوری‌ها را ترک کند. با وجود نخواستن ایکاردی، اینتری‌ها حاضر نیستند او را به قیمت ارزان واگذار کنند و تگ 75 میلیون یورویی بر روی این بازیکن آرژانتینی قرار داده‌اند.

 

از طرف دیگر و در یوونتوس نیز پائولو دیبالا وضعیت مناسبی ندارد و پس از عدم موافقت این بازیکن برای پیوستن به لیگ برتر و تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام، مدیران یووه در تلاش هستند تا راهی دیگر برای واگذاری او پیدا کنند. مائوریتسیو ساری سرمربی تازه پیوسته به بیانکونری نیز متقاعد شده که بهتر است بازیکنی مناسب با فلسفه فوتبالی‌اش به تیم ملحق شود.

 

اگرچه از تیم رم و ناپولی به‌عنوان مشتریان جدی ایکاردی نام برده می‌شود و رم پیشنهاد معاوضه ایکاردی با ادین ژگو به‌اضافه 30 میلیون یورو را مطرح کرده‌ و ناپولی نیز پیشنهاد 50 میلیون یورویی خود را به اینتر ارائه داده، نظر مدیران اینتر همان مبلغ 75 میلیون یورو برای واگذاری ایکاردی است که رم و ناپولی حاضر به پرداخت این مبلغ نیستند و همین امر احتمال پیروزی یوونتوس برای جذب ایکاردی را افزایش داده است. 
آنطور که Corriere della Sera گزارش داده، معاوضه دیبالا و ایکاردی برای هر دو تیم اینتر و یوونتوس معامله‌ای ایده‌آل است. از یک طرف ایکاری که به دلایل خانوادگی باید در ایتالیا بماند، به هدف خود رسیده و در این کشور ماندگار می‌شود. از طرف دیگر دیبالا نیز در یک سیستم که متناسب با توانمندی‌هایش است، به فوتبالش ادادمه می‌دهد.

 

با همه این احتمالات اما بروز هرگونه اتفاق ناگهانی نیز دور از انتظار نیست. ممکن است با توجه به اینکه تنها دو هفته دیگر تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات ایتالیا و شروع لیگ باقی مانده، ایکاردی در اینتر ماندگار شود و کادر فنی نراتزوری را برای نگه داشتن خود قانع کند. همچنین مدیران یووه هم تغییر نظر دهند و اجازه دهند تا دیبالا همچنان در تورین بماند. تغییر عقیده مدیران هر دو باشگاه می‌تواند شوک بزرگی به بازار نقل‌وانتقالات وارد کند و آب سردی بر تنور داغ تمام شایعات در خصوص این دو بازیکن بریزد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: